Click Me!! TQ

My Online Butik

My Online Butik
My Online Butik

August 25, 2010

i city shah alam











dh sj2 dtg kl nk wat prewedding,so i amik kesempatan brjln ke i city shah alam..yoe kan keje kt shah alam....mahal woo..msk rm10 per entry..bkn besar sgt pun..xde lah best sgt..best skit2 je..sbb lampu2 tu cantik..tp boleh gune blk coupon tu utk mkn ke..dulu yoe ckp,msk rm1 je kot..

ni kirenyer moment2 terakhir b4 we kawen...kngn sbg tunang sblm brkwen..pasni dh kwen..nk sdih ke?or nk happy?best b4 kwen ke/after kwen?haahaa..after kot..;) ;)

3 comments:

  1. dear...x buat pre wed fotoshoot kat situ je???

    ReplyDelete
  2. waaah beshnya. nora pun tak pernah sampai sini lagi :)

    ReplyDelete
  3. dlu i-city ni free, pegi la bape kali pun, pastu byr RM1, skang dah RM5 sorang lak..huhu..tunang rin duk kat blakang icity tu je, tp x penah nk bwkkan, g ngan mbr jek ari tu..tapi mase tu free lagik

    ReplyDelete